Ons beloningsbeleid; met oog voor onze medewerker

Bij Venn Hypotheken zorgen we ervoor dat ons beheerst beloningsbeleid aansluit bij onze kernwaarden, strategie en langetermijndoelstellingen. 

Onze uitgangspunten:

  • Het belang van onze klanten staat altijd voorop. We leveren financiële dienstverlening die past bij hun behoeften en situatie;
  • We vermijden ongewenste risico’s en prikkels die kunnen leiden tot onverantwoord gedrag;
  • Ons beleid voldoet aan alle wet- en regelgeving, waaronder de Wet Beloningsbeleid Financiële Ondernemingen (Wbfo), de leidraad van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) en de richtlijnen van Europese toezichthouders (EBA/ESMA).

Hoe wij omgaan met beloningen

  • Bij Venn Hypotheken werken wij niet met variabele beloningen. Zo voorkomen wij ongewenste prikkels die kunnen leiden tot risicovol gedrag of een te sterke focus op korte termijnresultaten.
  • Onze beloningen zijn marktconform, transparant en afgestemd op de prestaties van onze medewerkers, met de nadruk op klantwaarde en langdurige stabiliteit.
  • Ons beleid stimuleert duurzame prestaties en klantgerichte dienstverlening, met oog voor sociale verantwoordelijkheid en integriteit.

Evaluatie beloningsbeleid

We evalueren ons beloningsbeleid periodiek en passen het aan wanneer nodig, zodat het blijft voldoen aan de wetgeving en maatschappelijke verwachtingen.

 

Neem contact met mij op

Vul het onderstaande formulier in en neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vul je volledige naam in. Dit veld is verplicht.

Vul je e-mailadres in. Dit veld is verplicht.

Vul je telefoonnummer in. Dit veld is optioneel.

Je e-mail is verstuurd, er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.