Wij vinden het erg belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Ben je dat niet, dan vinden wij dat vervelend voor je. Laat ons weten wat jouw klacht is, dan gaan we samen op zoek naar een oplossing. Jouw klacht kun je sturen naar [email protected] of per post naar:
Stater
Centraal Klachten Management
Postbus 2686
3800 GE Amersfoort
Vermeld hierin je naam, je eventuele hypotheeknummer en een duidelijke omschrijving van de klacht.
Als wij jouw klacht niet direct kunnen oplossen, sturen wij je binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging. Onze (inhoudelijke) reactie volgt dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 6 weken.
Venn Hypotheken is aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFID). Ben je niet tevreden over de afhandeling van de klacht? Dan kun je binnen drie maanden na ontvangst van onze reactie op jouw klacht een klacht indienen bij het KiFiD.
Contactgegevens KiFiD:
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
070 - 3338999
Je kunt online jouw klacht indienen via www.kifid.nl. Daarnaast heb je altijd de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan een civiele rechter.
Bij het indienen van een klacht worden jouw persoonsgegevens gebruikt in overeenstemming met ons privacybeleid en de geldende wetgeving op het gebied van gegevensbescherming. Lees hierover meer in ons privacystatement.
Maak snel een afspraak met een onafhankelijke hypotheekadviseur bij jou in de buurt. De adviseur gaat samen met jou kijken naar je financiële doelen en de mogelijkheden voor het kopen van een woning of het aanpassen van je hypotheek. Zij helpen je met het aanvragen van je hypotheek tot het moment van passeren.
Vul hieronder je postcode of woonplaats in en maak een afspraak.
Vul het onderstaande formulier in en neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Je e-mail is verstuurd, er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.