Klacht indienen

Wij vinden het erg belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Ben je dat niet, dan vinden wij dat vervelend voor je. Laat ons weten wat jouw klacht is, dan gaan we samen op zoek naar een oplossing. Je kan jouw klacht melden door een e-mail te sturen naar ckm@stater.nl. Vermeld hierin je naam en eventuele hypotheeknummer.

Wat gebeurt er daarna?

Op werkdagen ontvang je binnen 24 uur een ontvangstbevestiging. In deze e-mail staat het dossiernummer, de datum waarop je uiterlijk een antwoord van ons kan verwachten en contactgegevens voor verdere vragen.

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht kun je binnen drie maanden contact opnemen met het financiële klachteninstituut KiFiD.

Vind een hypotheekadviseur bij jou in de buurt

Maak snel een afspraak met een onafhankelijke hypotheekadviseur bij jou in de buurt. De adviseur gaat samen met jou kijken naar je financiële doelen en de mogelijkheden voor het kopen van een woning of het aanpassen van je hypotheek. Zij helpen je met het aanvragen van je hypotheek tot het moment van passeren.

Vul hieronder je postcode of woonplaats in en maak een afspraak.

Neem contact met mij op

Vul het onderstaande formulier in en neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vul je volledige naam in. Dit veld is verplicht.

Vul je e-mailadres in. Dit veld is verplicht.

Vul je telefoonnummer in. Dit veld is optioneel.

Je e-mail is verstuurd, er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.