Klacht indienen

Wij vinden het erg belangrijk dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Ben je dat niet, dan vinden wij dat vervelend voor je. Laat ons weten wat jouw klacht is, dan gaan we samen op zoek naar een oplossing. Je kan jouw klacht melden door een e-mail te sturen naar ckm@stater.nl. Vermeld hierin je naam en eventuele hypotheeknummer.

Wat gebeurt er daarna?

Op werkdagen ontvang je binnen 24 uur een ontvangstbevestiging. In deze e-mail staat het dossiernummer, de datum waarop je uiterlijk een antwoord van ons kan verwachten en contactgegevens voor verdere vragen.

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht kun je binnen drie maanden contact opnemen met het financiële klachteninstituut KiFiD.

Krijg een indicatie van jouw maximale leenbedrag met onze bereken tool

Bereken leenbedrag

Neem de volgende stap: maak een afspraak bij een onafhankelijke adviseur bij jou in de buurt

terug

Neem contact met mij op

Vul het onderstaande formulier in en neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vul je volledige naam in. Dit veld is verplicht.

Vul je e-mailadres in. Dit veld is verplicht.

Vul je telefoonnummer in. Dit veld is optioneel.

Je e-mail is verstuurd, er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.